Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jé, vás jsem tu dlouho neviděla, zdravím! A bacha na ty nepohodlné boty.;-)

1 0
možnosti
Foto

Zdravím takyyyy. Bylo mi smutno, tak jsem si řekla, že zajdu ;-);-D

1 0
možnosti
Foto

Jen tak dál, už jsi tu chyběla!;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Díky, Jitko! Taky jsem si chyběla! ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Marie, návrat po dlouhé době - a moc hezký. Takové blogy tu chybí.

Takže díky moc!:-))

1 0
možnosti
Foto

To to Vaše, byť nevědomé nakopnutí ;-D ....ale ono má všechno tak nějak asi svůj čas a smysl a tak nějak všechno ;-(. Díky

1 0
možnosti
Foto

Díky Jani. Dlouho jsem tady nebyla, tak Vás ráda vidím V

1 0
možnosti

Stačila jediná poznámka na začátku: "na Facebooku" a hned mi bylo jasné, že nepůjde o vážný problém. V reálném životě žádnou nevraživost kvůli volbám opravdu nezaznamenávámR^

1 0
možnosti
Foto

Já jo, proto začínám větou "všude venku"....ale to je jedno, to psaní je hlavně o přátelství..., nad kterým jsem se dnes zamýšlela. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1182x
Píšu si jen tak pro radost. Někdy vážně, někdy nevážně, s nadsázkou, prostě podle nálady.... jen tak ....

Seznam rubrik