Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Motivační šaty II, aneb když si na sebe upletete bič a on vás málo práská…

Pokračování původního článku "Motivační šaty" pro ty všechny, co chtěli vědět, jak to vlastně dopadlo.

23. 8. 2016

Zbývají necelé tři týdny do svatby. V době největší krize, hladu a chutí, jsem vytáhla šaty ze skříně a pověsila si je na oči. Pravda, kila by šla dolů rychleji, kdybych mohla přidat pohyb. Bohužel to nejde. A tak si vždycky jen u šatů povzdechnu, pohladím je a nabiju se tak další motivační energií. Tentokrát prostě musím.

Včera tady byla na návštěvě šťastná nevěstinka a donutila mě, abych si ty šaty oblékla. Poprvé, co jsem je měla na sobě, šly zapnout. Musela mi s tím pomoct, na zip nedosáhnu prostě z žádného úhlu. Vlastně ani nevím, jestli jsem z toho měla opravdovou radost. Asi bych měla, nebýt mého neúprosného zrcadla, které ještě nikdy neřeklo, že jsem ta nejkrásnější v zemi.

A tak jsem se zase ocitla v roli „mlha přede mnou, mlha za mnou“. Jak já ten pohled v zrcadle nesnáším. Dala jsem si nové botky a ani to nepomohlo. Uznala jsem, že je třeba ještě vydržet. Pokusila jsem se i sednout. Opatrně, abych nemusela ke švadleně na přešití zipu, který je velmi jemný. V poloze spolknutého půlmetrového pravítka jsem se bála otočit i hlavou.

Představa svatební hostiny mě dojala. Svíčková se šesti nehrozí, i když šest knedlíků jsem nepojala vůbec nikdy. Nejspíš bude problém pojmout cokoliv, aby krajka nezačala měnit tvary a hosté si mě nespletli se svatební zábavou. Mám hlad. Jdu omrknout lednici, ve které přesně vím, co tam je. Rajčata, paprika, okurky, mrkev, kedlubny a červená řepa... Pozítří se vrátí manžel a bude se ptát, co máme k jídlu. Zelenina prostě jídlo není.

 

24. 8. 2016

Po včerejší dávce zeleniny se cítím fajn. Chtěla jsem se potěšit a zkusit si nové boty. Zelenina je prevít. Buď jsem po ní přibrala, anebo mi přes noc někdo vyměnil boty. Nevlezla jsem do nich!!! Mé utrpení nabírá opět na obrátkách a já horečně přemýšlím, co si počnu. Ať to přebírám z jakékoliv strany, vypadá to, že tu svatbu přetrpím. Prý motivační šaty! Ještě k tomu teď přibyly motivační boty! S tím se tedy nepočítalo. Špagety aglio olio e peperoncino mi spravily náladu. Ostatně, jako vždy. Já vím, je v tom hodně sacharidů. Asi je potřebuju, jinak bych si je přece nevařila. A zítra jdu na nákup k řezníkům, fakt to bude chtít konečně kus masa. Muž bude spokojen, protože i u něj láska prochází žaludkem. Nastává čas doplnit živočišné bílkoviny.

 

27. 8. 2016

Trpím! Přišel den loučení se svobodou nastávajících novomanželů. Oslava skvělá a gulášek prostě „vyni“! Statečně jsem snědla jen část masa a zbytek podstrčila manželovi pod nos s bolavým srdcem a lživými slovy: „doraž to, já už nemůžu.“ Přece nebudu všem vysvětlovat, že držím motivační dietu, přestože mi bylo jasné, že to asi fakt neklapne. Naprosto bombastická hudba mi však dokonale vynahradila kulinářský zážitek. Přestala jsem trpět. Kvůli jídlu? Nejsem přece blbá. Asi teda.

 

 

1. 9. - 4. 9. 2016

Svatba se sice nezadržitelně blíží, ale nejdříve nás čekají milované Beskydy a naše letité stálé místečko u lesa. Další průšvih, protože uvolnění nervů, odpočívání, válení se na sluníčku, nic nedělání a dobré jídlo udělaly své. Dvě krásná kulatá kilečka jsem si převezla jako nechtěný suvenýr z dovolené. Posmutněla jsem. Motivace v háji, do svatby zbývá poslední týden. Šaty už jsem ani nezkusila, byť jsem nabraná kila hned zhubla. Nastal čas přiznat si pravdu, že jsem na sebe upletla bič, ale prostě nemožný, zázraky neumím, i když bych chtěla. Najednou vyvstala otázka, v čem já vlastně na tu svatbu půjdu! Napadlo mě, že mám ve skříni stále svůj lehoučký letní kostýmek z roku 2009. Model z módního salonu, v podstatě nepodléhající módě, vdávala jsem se v něm. „To nedáš“, zněl mi v hlavě zlý skřet. Seděl mi líp, než tehdy. Bylo rozhodnuto. Na svatbu půjdu ve svatebním. Nebudu se přece trápit v něčem, v čem vypadám jako bůčková roláda! Přece jen nezkazím krásným šatům reputaci.

 

10. 9. 2016

Den svatební. Všechno v pohodě, kostýmek nikde netáhnul, nikde nezlobil, jen ty zatracené motivační boty. Úmorné vedro udělalo své a boty jsem servala už cestou z radnice. Z dob pionýrských ctím heslo „Vždy připraven“ a tak jsem z kufru auta vytáhla pohodlné nazouváky. Dcera mě následovala. I sama nevěsta si chladila nohy ve fontánce tryskající z chodníku, už před obřadem. Svatba byla skvělá, sem tam jsem pomyslela na svoje nové šaty uschované ve skříni. Nevzdám to. Dokud je neobleču tak, že v nich budu spokojená. Nevzdám se těch šatů prostě ani za nic.

 

15. 9. 2016

Od sobotní svatby 2,5 kg dole. Nevím jak, svíčkovou jsem měla dvakrát! Taky řízečky, salátek, kuřátko, zase salátek…… Do mého svatebního kostýmku se všechno vlezlo! Vysvětlení je jediné. Tělo dostalo kulinářský šok, a tak mi chtělo udělat radost. A já ji mám. Mám skvělý důvod pokračovat v motivaci, kterou nehodlám pustit. Člověk by si měl dávat v životě nějaké motivace, které působí potěšení. Jen ten termín byl trošku šibeniční, a tak jsem si ho prostě posunula na neurčito. Otevřela jsem skříň a s láskou pohladila šaty. Řekla jsem jim: „tak tady na mě hezky šatičky moje nekrásnější čekejte“ a tiše skříň zase zavřela.….…….

 

Autor: Marie Novotná | středa 14.9.2016 7:25 | karma článku: 18,23 | přečteno: 436x
  • Další články autora

Marie Novotná

Noční můra

Dnes se stalo asi nemožné. Po roce léčení i druhá kontrola potvrdila že jako už konečně zdravá!!! A učím se tomu věřit.

6.12.2021 v 21:46 | Karma: 17,24 | Přečteno: 715x | Diskuse| Ostatní

Marie Novotná

Ááá, Merkur se otočil ...

Konečně! Moc se mi tomu nechtělo věřit, protože já jsem byla pořád nějaká zastavená, ale včera to tak nějak nenápadně plynule nastoupilo a doufám, že to nějakou dobu vydrží. Ba co víc, že se to zlepší. Že se zlepším já.

24.6.2021 v 10:45 | Karma: 10,29 | Přečteno: 300x | Diskuse| Ostatní

Marie Novotná

Holub na přechodu a jiná zvířátka ...

Asi začnu žít naplno nočním životem. Nabývám totiž dojmu, že je mnohem lepší, zajímavější, barvitější a takový nějaký, jak to říct, upřímnější? Čistší? Přirozený? Na nic si nehrající?

13.6.2021 v 11:27 | Karma: 15,85 | Přečteno: 285x | Diskuse| Ostatní

Marie Novotná

Dobré ráno, milá ...

Asi to nebyl dobrý nápad zpívat si tuto písničku v půl desáté večer ve sprše, ale když ona mi jaksi sama naskočila a nešla z hlavy. A to se ukázalo velmi záhy jako problém. Hlava se nastavila do nočního módu „dobré ráno, nespi“.

2.5.2021 v 8:25 | Karma: 12,63 | Přečteno: 403x | Diskuse| Osobní

Marie Novotná

Tuto noc psi spali...

Je to už dlouho, co jsem tady napsala blog „Když psi v noci nespí...“. Tehdy jsem psala, že se mi občas v životě dějí zvláštní zážitky a odkaz na blog dávám na konec tohoto, protože spolu úzce souvisí. Byť uběhlo pár těžkých let....

18.3.2021 v 14:49 | Karma: 24,79 | Přečteno: 721x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Mexičtí narkos už nepašují peníze, platí si šmouly. Je to legální a bez rizika

5. května 2024

Premium Vsaďte se, že nevíte, jak mexičtí narkos pašují peníze z Ameriky. Jistě, viděli jste v seriálech na...

Nová vlna podvodů. Vyluxovaným účtem to nekončí, přeprodávají se osobní data

5. května 2024

Premium Kyberzločinu dlouhodobě přibývá, v Česku se s končící lhůtou pro daňová přiznání podvodníci...

Životní prostředí v Československu patřilo k nejhorším na světě, líčí vědec

5. května 2024

Premium V roce 1989 se stal vůbec prvním ministrem životního prostředí. Profesor Bedřich Moldan patří mezi...

Auto za tahačem s tankem zastavilo. Už ale ne kamion, který osobák sešrotoval

4. května 2024  9:48,  aktualizováno  21:52

Při nehodě tří aut zemřel na dálnici D1 mezi Bohumínem a Polskem jeden člověk, další dva jsou...

Veselí nad Lužnicí - prodej rodinného domu k bydlení i podnikání
Veselí nad Lužnicí - prodej rodinného domu k bydlení i podnikání

Třída Čs. armády, Veselí nad Lužnicí - Veselí nad Lužnicí II, okres Tábor
3 900 000 Kč

  • Počet článků 67
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1182x
Píšu si jen tak pro radost. Někdy vážně, někdy nevážně, s nadsázkou, prostě podle nálady.... jen tak ....

Seznam rubrik