Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ano, máte pravdu. Mnohem raději mám lososový květ s koprovým dipem na talíři:-)))

A ti andělé? Tak na strážného nedám dopustit. Ten smíchovský Anděl, co o něm Marie píšete, mě taky skoro děsí. Ale jsem rodila pražská, tak Praha je moje srdcovka. Pohled na Pražský hrad odkudkoliv je famózní. A nejen to.

Takže Vám přeju co nejdřív cestu za Álou do Prahy...a nezapomeňte vzít anděla sebou:-)

1 0
možnosti
Foto

;-D ...jako možná bych tu Prahu nakonec i zvládla, jsem člověk docela přizpůsobivý. A svatá pravda, těch famózních pohledů je v Praze spousta a nikdy nezapomenu na mé prvotní pocity, které jsem jako desetiletá pocítila. Vnímám je dodnes. V

1 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1182x
Píšu si jen tak pro radost. Někdy vážně, někdy nevážně, s nadsázkou, prostě podle nálady.... jen tak ....

Seznam rubrik