Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

Jsem si uvědomil tou hláškou o mentálním pohybu....proč nerad hraju obyčejné pexeso;-D

A také je mi jasné, že vlastně už jen moje jméno je mi posilovnou, tudíž tyto zařízení je zbytečné navštěvovat;-)

1 0
možnosti
Foto

František byl můj otec. Tak mám vlastně obrovské štěstí, že jsem nedostala jméno po něm ;-D;-D;-D;-D. Třeba tu Marii někdy zvládnu ;-);-D

1 0
možnosti
MB

Jsem Miroslav. Tak jsem to opticky vojel.

10 kliků během dne - To bych snad dal. Každopádně, brýle nutno odložit ! Vysoká kolena splněno hravě - , těch starých, mám 65 ! Kde seženu 15 angličáků, modelů autíček, netuším. Podobně nechápu, proč mám pořizovat 40 kol ? Mám vše promyšleno ! Stačí mi 1 ks ! Usednu a vyrazím - Naplním svou představu :

Jistě, umřít musíme všichni. V sedě, mi to přijde i dobré. Nejlépe pak - v krčmě! Nabízí se i bónus - A nemít zaplacený účet ... ! :-)

2 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D no jo, ale kdo nás do k krčmy teď pustí, že jo ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Asi bych to dala, ale před odchodem do práce to raději zkoušet nebudu.;-D

0 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D ..... no a já ani před, ani po, ba ani při práci ;-D;-D

0 0
možnosti

Kruciš, jaké jméno by se mi hodilo?:-D Vím...žádné.

Dobrý, varovný blog!;-)))

0 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D....varovný, ale zase je sranda ;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1182x
Píšu si jen tak pro radost. Někdy vážně, někdy nevážně, s nadsázkou, prostě podle nálady.... jen tak ....

Seznam rubrik