Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

;-DR^Každé ráno si říkám zdali bych se neměl osprchovat studenou vodou, skoro při tom trpím i výčitkami, jak nezdravě žiji.....ale pokaždé mi nějaký vnitřní hlas varuje, že by to mohla být moje smrt:-)

0 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D tak já si to radši ani neříkám, takže jsem se předem vyvarovala výčitek ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Ten titulek, to je dilema co?:-))

Já bych snad raději zůstala u těch kabelek.

Marie, je to bezva napsané.

1 0
možnosti
Foto

A já bych to tak zase neprožívala, mám dvě nové kabelky a to se vyplatí! ;-D;-D;-D;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

J47a11n 87A95n77d42r89l85e

18. 1. 2021 13:15

já jen jestli bych mohl nahrubo zareagovat jen na titulek, jestli se teda ptáte, tak jsem pro druhou možnost, udělejte to! :-)

1 0
možnosti
Foto

J93a29n 96A80n30d84r32l87e

18. 1. 2021 13:17

ale jinak článkuR^ to předtím jsem vlastně ani nebyl já ;-D

1 0
možnosti
Foto

Brr, jen to čtu, už mám husinu! Tak se raději přikloním k těm kabelkám;-DR^

0 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D no já jen doufám, že nebude zima dlouhá, protože to klikání do košíku je hrozně jednoduché ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1182x
Píšu si jen tak pro radost. Někdy vážně, někdy nevážně, s nadsázkou, prostě podle nálady.... jen tak ....

Seznam rubrik