Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DP

Inspirovan panem Lubomirem, i ja, i kdyz prislusnik muzskeho pohlavi, dam jednu prihodu k dobru. Uz leta me s desivou pravidelnosti kazdych X let "oblazuji" ledvinove kameny. Pri me druhe kaminkove prihode pred lety se dva kaminky zasekly na konci mocovodu a odmitaly vyjit ven. Takze bylo rozhodnuto o odstraneni sondou pres mocovou trubici a mechyrem do mocovodu. Asi tyden pred terminem zakroku me na urologii chteli zkontrolovat stav mocove trubice (ev. poraneni uz vyslymi kaminky, zanet atd) aby mohla operace v planu probehnout. Pred zakrokem se me pan urolog zeptal, zdali bych souhlasil, ze zakrok provede pod jeho dohledem kvuli praxi student mediciny. Zde vsuvka: V severskych jazycich neexistuje genderove rozliseni, takze "studerande" muze znamenat jak student, tak studentka, "läkare" jak lekar, tak lekarka atd. Jsa uvedomely pacient, vedomi potreby praxe studentu mediciny, jsem ochotne souhlasil, ani ve snu me nenapadla ta genderova zradnost. Pan urolog z vedlejsi ordinace zavolal studenta a k memu zdeseni se objevila studentka, i pres jeji lekarsky habit bylo videt, ze ma postavu jak vysoustruhovanou, atraktivni a ke vsemu jeste" jiskru v ocich". Nejradeji bych odmitnul, ale uz to neslo, bylo by mi to moc hloupe. Studentka si nasadila latexove rukavice, usmala se na me a pak uchopila do ruky muj ud, aby jej nasmerovala nahoru (my panove mame ohnutou mocovou trubici a tak je potreba pres zasunutim sond ud spravne nasmerovat). O tom, co se pak stalo, prestoze by se to teoreticky nemelo k muli memu vystresovani stat, radeji ani psat nebudu. Jeste po letech, kdyz si na to vzpomenu, mam obavy, ze se propadnu studem do zeme.;-)

1 0
možnosti
Foto

Promiňte, já jsem se teda po chuti zasmála, protože mám docela živou představivost. Ale jinak si teda dovedu představit Vaše emoce onoho vyšetření. Každopádně s Vámi soucítím, protože vím jaké to je. Sama mám v ledvině šutr, kterému něžně říkám makadam, protože už je fakt velikosti palce a bohužel je na neoperovatelném místě, jedině když by to bylo už hodně akutní, tak na specializované klinice a s nejistým výsledkem, takže ledvina v ohrožení. No jsem ve stavu sledování a díkybohu je už pár let v klidu. Ledvina je nedovyvinutá, kámen na blbém místě prostě ještě být k tomu chlap a chodit na vyšetření, tak mě porazí asi ;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Přečetl jsem si to s velkým zájem, což hned vysvětlím. Dnes jsem byl na kontrole u urologa po uro-operaci letos v srpnu (dosti závažné), to hlavní se zdá být OK, ale je tam jakási řekněme anomálie, která musí být diagnostikována podobnou, ne právě příjemnou metodou. Takže na Váš problém nahlížím touto optikou - jako někdo, kdo se dokáže do podobných problémů vcítit, neb sám také není bezproblémový. Přeju, ať je to trvale dobré.

0 0
možnosti
Foto

Já mám jednu výhodu, téměř ze všeho si dělám legraci, a že těch závažných diagnóz v mé rodině je a bylo! Asi proto píšu s nadhledem a odlehčením. Moje sestra tohle na mě milovala, byť umírala, zubožená a v bolestech, vždycky se smála a byla šťastná za mé doprovody po doktorech. Přeji Vám zdárné zdolání vyšetření, vše s nadhledem a vírou, že bude už jen dobře. Moc děkuji. :-)

1 0
možnosti
Foto

Trochu je mi trapně, jako jedinému chlapovi psát zde komentář ale přeci jen...při Vaších trampotách s "kozou" jsem si vzpomněl na jednu historku z Ostravy, kde dámy v železárnách měly gynekologa odněkud ze země, která vysílala do naších krajů své lékaře na zkušenou. Spřátelené země, nutno dodat. Tento lékař podle vyprávění neuměl česky skoro nic a tak když potřebovat dámu vyšetřit na tomto zařízení, jednoduše jí přikázal "sedněte si na to meeee." Jistě chápete, že v těchto dobách nebylo možno si lékaře zvolit podle libosti a tak bývalo gynekologické vyšetření pro zaměstnankyně železáren noční můrou.

Každopádně je potěšující, že vaše podezření se nepotvrdilo. To potěší vždy.

0 0
možnosti
Foto

tak teď jste mě upřímně pobavil, průšvih je ten, že když tam teď půjdu na kontrolu, tak mi v hlavě bude znít meeee ;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D a neudržím se tam smíchem, protože já se prostě ráda směju, smíchu je hrozně málo ....díky :-)

1 0
možnosti
Foto

Nemáme stejného MUDra?;-DR^

0 0
možnosti
Foto

No nazdar, oni se nám klonují???? ;-D;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Ahojky, ráda tě tu vidím a doufám, že toho psaní bude víc....;-)R^ Pohodový příští rok!

0 0
možnosti
Foto

ahoj, no uvidíme jak to půjde, jinak Tobě taky jen to dobré, zdraví a stálé psaní :-)

0 0
možnosti
VF

A nic intimnějšího, než je popis vašeho gynekologického vyšetření a stav vašich sliznic byste tam neměla? Příště si naplánujte třeba kolonoskopii a popis toho, jak vám pan doktor hleděl do pozadí. To určitě také zabere a všichni z toho budou zcela jistě úplně odvaření.

0 2
možnosti
Foto

A víte, že jeden takový v šuplíku mám? Kolonoskopní??? Není nic moudřejšího, než mě nečíst a nekomentovat vážený pane, protože Vás to evidentně odvařilo taky, ale úplně jinak, tak se raději šetřete. ;-) Život je fakt krátký :-)

2 0
možnosti

Marie, ani nevíte, jak Vás tu ráda vidím. No, tedy ta holka na profil.fotce vypadá skvěle.

Tak doufám, že problém byl zažehnán.

Přeji Vám vše dobré v příštím roce 2021, tedy hlavně zdraví.

p.s. jak se má čivava?

0 0
možnosti
Foto

Zdravím Maruško, život jede nějakým rychlovlakem a dnes se mi tak nějak postesklo tady po tom...můj život se tříští na moc směrů :) .......čivava se má dobře, i přes svůj věk a další vytržený zub se má k světu a dělá společnost, když je ouvej. Moc díky za přání a nápodobně...zdraví a lepší časy..... V

1 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1182x
Píšu si jen tak pro radost. Někdy vážně, někdy nevážně, s nadsázkou, prostě podle nálady.... jen tak ....

Seznam rubrik