Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OH

Napadá mě odpověď ženy z filmu Vratné láhve. Už jsi někdy žehlil?

Romantické filmy, třeba v duchu červené knihovny je to nejmenší, co mi v televizi vadí.

1 0
možnosti
Foto

:-) No nám právě taky ne, proto u nich občas skončíme. Jen je úsměvné a roztomilé, jak to můj muž občas prožívá. :-) A hlavně, jsou i lepší činnosti než televize, mám spoustu nepřečtených knížek. ;-)

0 0
možnosti
Foto

;-DPřed časem jsem přistihla mamku, jak na něco v tomhle duchu každé odpoledne kouká. A že prý ji děj nezajímá, že se kochá těmi krajinkami a starobylými domy...

1 0
možnosti
Foto

Ano, krajiny a domy jsou tam opravdu úchvatné ;-D;-D;-D tak třeba má pravdu ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1182x
Píšu si jen tak pro radost. Někdy vážně, někdy nevážně, s nadsázkou, prostě podle nálady.... jen tak ....

Seznam rubrik