Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já celý den v klidu a večer přihodím do pračky vestu, na kterou už asi bude zima... Hádejte co, byl v ní kapesník.;-D Dobrou!

2 0
možnosti

A papírovej k tomu, že jo!:-D

To je skvělá věc!:-)

2 0
možnosti

Safriš, jestli to nebude nakonec černý den Marií. Mám to dnes velmi podobné...a ještě mě ta hlava, co nefunguje bolí. Ani chemie to nezastavila.

Jasně, necháme to na zítra, ne:-)))

Den blbec se hned neopakuje!:-)

1 0
možnosti
Foto

Maruško, mně chemie naštěstí zabrala hned ráno, ale jinak je po mně celý den fakt nic, nicméně zítra se to změní! ;-)

1 0
možnosti

Zaujal mě tedy hlavně ten hřebíček do fazolovky, zní to zajímavě, nešlo by napsat jak je to dál? Já jí dělám s majoránkou. Jakej máte kávovar?:-)

1 0
možnosti
Foto

Šlo by to napsat jak je to dál.....urychleně jsem ho vytahala ven ;-D .........a majoránku dávám taky. Kávovar je Dolce Gusto a už má něco za sebou. To asi nebude spotřebič na dlouhá léta ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1182x
Píšu si jen tak pro radost. Někdy vážně, někdy nevážně, s nadsázkou, prostě podle nálady.... jen tak ....

Seznam rubrik