Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásně jsem se pobavila...

sexy za 16,5.....to by se člověk fakt nejspíš přizabil....

Hezký den ! R^ R^ R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za přečtení i pobavení :-)

0 0
možnosti

Hezké šlapičky v sandálkách jsou sexi ... 16 cm brikety ... Brrrr ...

1 0
možnosti
Foto

8-oNa 16,5cm jde chodit??? Nad 6 bych si zlomila minimálně nohy...

1 0
možnosti
Foto

Hned jak jsem uviděla ten lákavý nadpis, musela jsem k tobě nahlédnout;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Díky, taky jsem neodolala, když jsem ten nadpis na netu viděla ;-D ......ale je fakt, že boty mě nenapadly jako první ;-D;-D;-D

4 0
možnosti

Já představu, že je na šteklech něco sexy, nesdílím, proto rád připomenu, jak a kdy jejich nošení v Evropa vzniklo: Bylo to v dobách, kdy dámy musely sukněmi zakrývat své nohy beze zbytku, ale venku chodily po ulicích, které byly současně odpadními stokami. Takže aby dámy v dobách temna netahaly svoje oblečení v ..., přesně tamtom, tak máme dnes dogma, že jsou štekle hezký a sexy. Kulový.

1 0
možnosti
Foto

No vidíte, a proto proti gustu.... :-)

0 0
možnosti
Foto

16.5 cm je podle Shakespearových her.

2 0
možnosti

J91i93ř92í 94B66o92č20e82k

30. 6. 2016 14:56

a 30cm už je podle Nerudy

3 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1182x
Píšu si jen tak pro radost. Někdy vážně, někdy nevážně, s nadsázkou, prostě podle nálady.... jen tak ....

Seznam rubrik