Noční můra

6. 12. 2021 21:46:33
Dnes se stalo asi nemožné. Po roce léčení i druhá kontrola potvrdila že jako už konečně zdravá!!! A učím se tomu věřit.

Konečně skončí věčné telefonování do ordinace se slovy: „Dobrý den sestři, tady Novotná, vaše noční můra!“ Pravda, sestra se vždycky dušovala, že nééé, že to tak není, ale nejspíš měla výhodu, že neprobíhal videohovor, takže jsem mohla maximálně jen tušit, jak se asi tváří. Počítám, že na toto časté české příjmení bude do smrti alergická a její tělo se hodí okamžitě do křeče, jakmile ho uslyší.

Je fakt, že od té doby, co mi volala, že MUDr. vzkazuje, že mám okamžitě naklusat do nemocnice na kapačky, je na mě nějaká více milejší a usměvavá. Asi tušila, že se mě už konečně zbaví. Nicméně si myslím, že nás, nočních můr je stejně hodně. Při posledním představení se jako můra, byla v telefonu nezvykle veselá a doslova vyzpívala do sluchátka výsledky po asi teda úspěšné hospitalizaci. Myslím, že na mě přes sluchátko skákaly i ty malé černé notičky s ocásky, které oznamovaly, že už je vše dobré, v těle je to, co má být a to, co tam být nemělo, někam zmizelo. Samo, že se nezajímám kam, aby se to nechtělo vrátit.

Trochu jsem se cukala, že teda ještě mám divný pocit, že to úplně ok není, ale ona byla tak z výsledků přesvědčená, že jsem dokonce obvinila i laboratoř, že mi zfalšovali výsledky, aby se mě konečně zbavili i oni. Vyvstával mi před očima obraz Smrtihlava, ve kterého bych se změnila, pokud by se mě fakt chtěli takto bídně zbavit. Ne, že bych tam chodila ráda a byla ráda za své problémy, ale prostě se mi nedařilo uvěřit, že po roce všemožného léčení, včetně bylinek a různých podpůrných preparátů, kdy už vše vypadalo beznadějně a já propadala beznaději, tak najednou čáry máry fuk?

No ale když mi dnes i v jiné ordinaci potvrdili, že i tam vše v pořádku, tak jsem pojala takovou už i vánoční náladu, že jsem upekla dva druhy cukroví, k čemuž mám od dětství odpor. Udělala jsem si vánoční diskotéku, z repráku na mě vyřvával Nightwork „jmenuji se Pepa Kapr, když sem v kádi, tak jsem rapl“......dokonce jsem si i trochu trsla, ale radši jsem toho hned nechala, protože na jednu stranu sice zdravá, ale na druhou nemocná zase jinak. Tak jsem sebe samu napomenula, že sotva mě Pavla třikrát píchla do zadnice, tak už se nezřízeně nakrucuju u pečení cukroví. Každopádně, až ještě trochu zkrotím i svou nezbednou páteř, bude zas o něco líp. Anebo hůř? Já vlastně nevím, u mě se to tak nějak divně střídá, scénář předem není jasně daný. Moje zdraví je taková stand-up tragicomedy, kdy nikdo netuší dne ani hodiny.
Ale zase, když se to vezme jinak, není vůbec špatné nevědět dne a hodiny, protože by se taky mohlo lehce stát, že by můra zůstávala pořád ve tmě, anebo blbě narážela do rozpálené žárovky, a to prostě nechceš. Hm, a jak říkají naši sousedi, že zlá burina nevyhynie, budu se tím řídit, a i přes všechny zlé neduhy, budu dlouho žít. Tak ano, nastavila jsem se do takového módu, protože když nevíš dne ani hodiny, můžeš si myslet, že tady budeš věčně. A taky se ještě říká, že blbost je věčná a nad tím by se dalo taky zamyslet.

Vlastně mám teď takové spokojené dny, protože mě ani čert nesbalil, tak jsem asi byla hodná, anebo si můry nikdo z nich nevšiml. Ostatně, kdoví, co taková můra v pekle dělá, že?

Autor: Marie Novotná | pondělí 6.12.2021 21:46 | karma článku: 17.24 | přečteno: 713x

Další články blogera

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 20.56 | Přečteno: 280 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 30 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 23 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.12 | Přečteno: 286 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.56 | Přečteno: 501 | Diskuse
Počet článků 67 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1182

Píšu si jen tak pro radost. Někdy vážně, někdy nevážně, s nadsázkou, prostě podle nálady.... jen tak ....

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...