Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Ti ptáci pokaždé působí jinak …

Posledně jsem tady psala, jak mě hned ráno rozčílilo nesmělé a slabounké poštěbetávání ptáčků, no a dnes pravý opak. Možná proto, že zesilují svoji intenzitu, přestávají být zalezlí a začínají pěkně laškovat s blížícím se jarem.

A tak nějak všechno podezřele zpozitivnělo, alespoň pro tuto chvíli. Dokonce bych přísahala, že jsem slyšela někde z dálky slavíka, ale při poslechu na YouTube jsem zjistila, že jsem na hlubokém omylu a celý život naslouchám úplně jinému ptákovi. To samozřejmě ve mně vzbudilo zvědavost a budu se muset pídit. Nejsem sice žádný ptáčkolog, ale takový výpadek bych od sebe teda nečekala. Takže mě teď zajímá, který ten zpěváček je můj oblíbený. Je fakt, že je dosti urputný ve svém projevu.

 

No ale zpět k tomu působení ptáků. Normálně, jak mě stres posledních měsíců zaobalil tukem, ehmm, anooo, samozřejmě že jsem tomu pomohla sama i jídlem, tak jsem si dnes připadala hned po ránu štíhlejší. Takový mozkový klam. Protože do zrcadla jsem se nedívala a to by mi nikdy nelhalo. Řeklo by, že jsem v celé zemi nejkrásnější. S tím počítám, ale s pohledem na celou sebe samu už ne. Tam je to poněkud horší.

 

Na druhou stranu, i s tou krásou je to tak trochu na štíru, protože v pondělí se mi vyřádili na celém obličeji nějakým plasmovým přístrojem, takže jsem samý strup, modřina, otoky přes čelo, nos a celý obličej. Prostě krása nesmírná vesmírná a jedno víčko má tendenci přepadávat přes oko. Naštěstí ho ta momentálně odulá tvář podrží.  Štěstí je, že půl obličeje v práci zakrývá respirátor, něco brýle, něco delší vlasy. Jinak by zákazníci patrně zdrhali bez placení. No ale nežádoucí útvary jsou pryč, tak to za tu ošklivost stojí. Anebo teda doufám, že stát bude. Momentálně to fakt nelze posoudit, protože se sama sebe v zrcadle lekám.

 

Takže jsem se rozhodla, že se sebou budu něco dělat dál. Je třeba nastolit dietu. Tu já teda nedržím nikdy, jen měním stravovací návyky. Jediná dieta, která mě kdy upoutala, byla ta od Rajko Dolečka – bodová. Ta mě fascinovala, že můžu sníst třeba celé kuře. Jenže jsem to stejně pojala ve finále jinak a zbodla na co jsem přišla.  Mnooo, trošku mi teď zhořkla v ústech i ta kaiserka, kterou bych neměla. S takovou kilíčka dolů nepůjdou a jaro na krku. Když už to řvou i ti ptáci, tak je to jasné i nám človíčkům.

 

Každopádně, bez pohybu to nejde. Hranice naší obce fakt nejsou obšírné, takže z těch koleček kolem dokola by mi asi šla kolem dokola taky moje hlava, a tak věšák na prádlo přejmenuji zpátky na běžecký pás. Poprosím koleno, kyčel, páteř a jiné pochroumané části mého těla, aby otevřely všechny své smysly a vnímaly to jaro. Což v praxi znamená, že nebudou bolet, křupat, zlobit a takové ty divné věci.

 

No a zatímco to tady píšu, tak mě ta pozitivnost začíná tak trochu opouštět. Jarní euforie zdrhá pryč v uvědomění si toho, že ono to zase až tak jednoduché nebude. Namísto ptáků slyším z repráku „pojď zpívat, tančit, nahlas se smát“…… to zní taky nakonec dost pozitivně, ale ten svěží zvuk přicházejícího jara prostě nic nenahradí. Tak asi jdu chvíli naslouchat ven a v duchu spřádat plány. Třeba to ve finále nějaký ten výsledek přinese. Ono by to vůbec nebylo k zahození v této době covidové, nejisté a zmatené.

 

A tak i když ptáci mohou působit pokaždé jinak, jsou vlastně tak nějak pro nás určitou jistotou. Byla by škoda je nevnímat a nenaslouchat jim. Dokonce jsem znovu vzala na milost aromadifuzér s olejíčkem, jehož vůně by měla podpořit můj klid, spokojenost a harmonii. Doposud jsem si toho nevšimla, tak třeba dnes bude den D.

Autor: Marie Novotná | čtvrtek 4.3.2021 11:04 | karma článku: 12,20 | přečteno: 236x
  • Další články autora

Marie Novotná

Noční můra

Dnes se stalo asi nemožné. Po roce léčení i druhá kontrola potvrdila že jako už konečně zdravá!!! A učím se tomu věřit.

6.12.2021 v 21:46 | Karma: 17,24 | Přečteno: 715x | Diskuse| Ostatní

Marie Novotná

Ááá, Merkur se otočil ...

Konečně! Moc se mi tomu nechtělo věřit, protože já jsem byla pořád nějaká zastavená, ale včera to tak nějak nenápadně plynule nastoupilo a doufám, že to nějakou dobu vydrží. Ba co víc, že se to zlepší. Že se zlepším já.

24.6.2021 v 10:45 | Karma: 10,29 | Přečteno: 300x | Diskuse| Ostatní

Marie Novotná

Holub na přechodu a jiná zvířátka ...

Asi začnu žít naplno nočním životem. Nabývám totiž dojmu, že je mnohem lepší, zajímavější, barvitější a takový nějaký, jak to říct, upřímnější? Čistší? Přirozený? Na nic si nehrající?

13.6.2021 v 11:27 | Karma: 15,85 | Přečteno: 285x | Diskuse| Ostatní

Marie Novotná

Dobré ráno, milá ...

Asi to nebyl dobrý nápad zpívat si tuto písničku v půl desáté večer ve sprše, ale když ona mi jaksi sama naskočila a nešla z hlavy. A to se ukázalo velmi záhy jako problém. Hlava se nastavila do nočního módu „dobré ráno, nespi“.

2.5.2021 v 8:25 | Karma: 12,63 | Přečteno: 403x | Diskuse| Osobní

Marie Novotná

Tuto noc psi spali...

Je to už dlouho, co jsem tady napsala blog „Když psi v noci nespí...“. Tehdy jsem psala, že se mi občas v životě dějí zvláštní zážitky a odkaz na blog dávám na konec tohoto, protože spolu úzce souvisí. Byť uběhlo pár těžkých let....

18.3.2021 v 14:49 | Karma: 24,79 | Přečteno: 721x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Neodstoupím, řekl Sánchez po kauze manželky. Zlepšeme politickou kulturu, vyzval

29. dubna 2024  12:41

Španělský premiér Pedro Sánchez oznámil, že demisi nepodá. Zvažoval ji s ohledem na kauzu, v níž je...

Za výbuchy ve Vrběticích stojí Rusko. NCOZ kvůli nespolupráci kauzu odložila

29. dubna 2024  11:12,  aktualizováno  12:31

Kriminalisté z Národní centrály proti organizovanému zločinu (NCOZ) odložili případ výbuchů skladů...

Ministr Rakušan vystoupí na tiskové konferenci. Promluví mimo jiné o migraci

29. dubna 2024  12:20

Přímý přenos Ministr vnitra Vít Rakušan promluví na pondělní tiskové konferenci o aktuálních tématech. Vyjádřit...

Většina práv jako u manželů a přiosvojení dětí. Pavel podepsal zákon o svazcích LGBT+

29. dubna 2024  12:07

Stejnopohlavní páry budou moci od příštího roku uzavírat partnerství s většinou práv, jaká mají v...

  • Počet článků 67
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1182x
Píšu si jen tak pro radost. Někdy vážně, někdy nevážně, s nadsázkou, prostě podle nálady.... jen tak ....

Seznam rubrik