Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Teď už vím, že bude dobře.

Z nudy, anebo nevím z čeho, přečetla jsem si horoskop na letošní rok a na celou kancelář, ve které jsem naštěstí sama, jsem z plna hrdla zařvala óhohóóó…. až taková paráda to má být.

Letošní rok mi má údajně přát díky neobvyklé přízni z nebes a konkrétně planetě štěstí Jupiteru. Ten by mi měl prakticky celý rok nadržovat a zažiju rok, na který se nezapomíná. Trochu se toho štěstí začínám bát. Nesnáším předčasné radosti, a tak zase rychle vychladnu a snažím se vrátit do reality. Ale je fakt, že předchozí léta, která jsem si doslova vydřela, by mohlo vystřídat něco lepšího. Nicméně se pro jistotu i očním kontaktem ujišťuji, že mám nožky stále pevně na zemi.

 

Prý budu moudrá, rozvážná a budu mít šťastnou ruku při různém hledání řešení a rozhodování. Tak tady bych se tedy zastavila. V padesáti být moudrá, to by bylo teda super. Kravin bylo už fakt dost. Ale s tou rozvahou si nejsem jistá, protože jsem totálně zbrklý člověk, který když si něco umane, jde do toho po hlavě. A bez rozvahy. A většinou přesně vím, kdy dělám chybu. Jenže asi potřebuju dostat na frak. Nicméně v tomto jsem nepoučitelná. Což se možná letošní rok změní. Kdoví. A ta šťastná ruka? Mnooo, potřebovala bych obě šťastné, to dá rozum. Plánů mám spoustu, tak by bylo fajn, kdyby některé vyšly, aniž bych opakovaně nechytala jednu zprava a druhou zleva o stěnu. Tak možná vždy stihnu požádat předem Jupitera, ať dozoruje a on se pak nemusí zbytečně chytat za hlavu, co to zase provádím.

 

Nejvíce by se mi mělo dařit ve vzdělávání a studiu, no hahaha, tak to je asi vtip. Už vážně ne, jsem stará. I když, moje merkurická povaha mě vlastně celý život přesvědčuje o tom, že se pořád a ráda učím a poznávám nové věci. Ale do školy teda nejdu! Naštěstí jsou zavřené. Taky bych měla hodně cestovat. Jakooo??? Kde je ta pandemie, ha? Cožpak o to, cestovala bych ráda. Ale jak to tak vypadá, tak to bude v módu rouška na hubě a prstem po globusu. Ale na dovolenou si šetřím, to zase jó, protože co kdyby, že? Kdo je připraven, ušetřených peněz je zbaven.

 

Seberozvoj, sebeprosazení a sebevědomí. Boží kombinace, která se navzájem dobře doplňuje. Jako, jestli ten Jupiter nekecá, tak bych mohla být docela dobře namachrovaná a možná by mi i přidali v práci. Jestli peněz, anebo práce, toť otázka. Ale byla by to teda fakt svatá trojice, kterou asi evidentně budu potřebovat. Ale aby bylo jasno, všechny tři věci se učím celý život a snažím se je rozvíjet. To, že ne vždy úspěšně si nebudeme povídat, jinak bych nečetla takovou návnadu, jakou je můj báječný letošní horoskop.

 

On totiž trošičku údajně zasáhne i Neptun, takže se lehce můžu dostat tam, kam nikdo nechce. Podoba nerealistických plánů a idejí je nasnadě, tak pro jistotu provádím už teď opětovnou kontrolu nohou na zemi. Dobré, jsou tam. Ale uznejte sami, takové zasnění se mimo realitu, alespoň na chvililinku…… aaaachchchch….. Takže Neptuna si budu muset teda radši ohlídat, protože Jupiter bude makat asi zrovna někde jinde.

 

No a jinak mám ještě slíbenou jakousi pomyslnou křižovatku, na které bych se měla ocitnout. Tak jako jo, pokud tam budou semafory, tak to beru. Na zelenou se rozjet náhodou umím. Ale i tady se slibuje, že se rozjedu správným směrem, takže jen taková jistotka, jdu si zopakovat pravidla silničního provozu o průjezdu křižovatkou bez semaforů. Co kdyby tam fakt nebyly. A ano, nohy mám pořád na zemi.

 

Jinak teda bych neměla být nečestná a podvádět. Tak jasně, člověka to hyzdí, ale týká se to hlavně zrozenců třetí dekády, a to já zaplaťpánbůh nejsem. No i tak bych snad i mohla slíbit, že budu hodná. Ony tyhle věci stejně člověku neprojdou. Na to jsou jiní machři a jiné rubriky ke psaní, kam se já teda neuchyluji.

 

Každopádně je tady takový závěr, že bych v letošním roce mohla poznat nové spolupracovníky – již se stalo na konci roku loňského. Ale taky třeba nového partnera životního. Tak to ani náhodou, na to už nemám v tomto životě nervy. Přivykat někomu novému, novým manýrům, zlozvykům a já nevím čemu…… na to už jsem taky fakt stará, stejně jako na to studium. To radši máknu na tom původním, ono se skoro vždycky s těmi vztahy dá něco dělat, lépe řečeno vylepšovat. Ostatně by se měl vylepšit právě i můj partnerský život, tak proč pokoušet osud něčím nepoznaným a pak se dočkat překvápka? Toho Neptuna si musím fakt ohlídat, vypadá to, že by mohl být záludnější, než bych čekala.

 

A teď vážně. Letošní rok nebude vůbec jednoduchý, stejně jako ty předešlé. Vím to. A můj muž navíc říká, že mám vždycky pravdu. Někdy se teda opraví a řekne no jasně, ty musíš mít vždycky pravdu. Já jen doufám, že Jupiter teda zařídí to, že zvládnu všechno se ctí, maje nohy stále na zemi. Jedině tak může být dobře, i když to tak vůbec nemusí vypadat.

 

 

 

 

 

 

Autor: Marie Novotná | sobota 9.1.2021 9:57 | karma článku: 13,26 | přečteno: 386x
  • Další články autora

Marie Novotná

Noční můra

Dnes se stalo asi nemožné. Po roce léčení i druhá kontrola potvrdila že jako už konečně zdravá!!! A učím se tomu věřit.

6.12.2021 v 21:46 | Karma: 17,24 | Přečteno: 715x | Diskuse| Ostatní

Marie Novotná

Ááá, Merkur se otočil ...

Konečně! Moc se mi tomu nechtělo věřit, protože já jsem byla pořád nějaká zastavená, ale včera to tak nějak nenápadně plynule nastoupilo a doufám, že to nějakou dobu vydrží. Ba co víc, že se to zlepší. Že se zlepším já.

24.6.2021 v 10:45 | Karma: 10,29 | Přečteno: 300x | Diskuse| Ostatní

Marie Novotná

Holub na přechodu a jiná zvířátka ...

Asi začnu žít naplno nočním životem. Nabývám totiž dojmu, že je mnohem lepší, zajímavější, barvitější a takový nějaký, jak to říct, upřímnější? Čistší? Přirozený? Na nic si nehrající?

13.6.2021 v 11:27 | Karma: 15,85 | Přečteno: 285x | Diskuse| Ostatní

Marie Novotná

Dobré ráno, milá ...

Asi to nebyl dobrý nápad zpívat si tuto písničku v půl desáté večer ve sprše, ale když ona mi jaksi sama naskočila a nešla z hlavy. A to se ukázalo velmi záhy jako problém. Hlava se nastavila do nočního módu „dobré ráno, nespi“.

2.5.2021 v 8:25 | Karma: 12,63 | Přečteno: 403x | Diskuse| Osobní

Marie Novotná

Tuto noc psi spali...

Je to už dlouho, co jsem tady napsala blog „Když psi v noci nespí...“. Tehdy jsem psala, že se mi občas v životě dějí zvláštní zážitky a odkaz na blog dávám na konec tohoto, protože spolu úzce souvisí. Byť uběhlo pár těžkých let....

18.3.2021 v 14:49 | Karma: 24,79 | Přečteno: 721x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Vyšetřování Vrbětic končí. Nemůžeme očekávat spolupráci Ruska, řekl Rakušan

29. dubna 2024  12:20,  aktualizováno  13:13

Přímý přenos „Je prokázáno, že oba výbuchy provedli příslušníci ruské zpravodajské služby GRU. Jejich motivem...

Neodstoupím, řekl Sánchez po kauze manželky. Zlepšeme politickou kulturu, vyzval

29. dubna 2024  12:41

Španělský premiér Pedro Sánchez oznámil, že demisi nepodá. Zvažoval ji s ohledem na kauzu, v níž je...

Za výbuchy ve Vrběticích stojí Rusko. NCOZ kvůli nespolupráci kauzu odložila

29. dubna 2024  11:12,  aktualizováno  12:31

Kriminalisté z Národní centrály proti organizovanému zločinu (NCOZ) odložili případ výbuchů skladů...

Většina práv jako u manželů a přiosvojení dětí. Pavel podepsal zákon o svazcích LGBT+

29. dubna 2024  12:07

Stejnopohlavní páry budou moci od příštího roku uzavírat partnerství s většinou práv, jaká mají v...

  • Počet článků 67
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1182x
Píšu si jen tak pro radost. Někdy vážně, někdy nevážně, s nadsázkou, prostě podle nálady.... jen tak ....

Seznam rubrik