Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Posilovací guma

Objednat si tuto cvičební pomůcku nejspíš nebylo moc moudré a už vůbec ne před Vánoci. Ale jsem ten typ, že když něco chci, včera bylo pozdě. A moje rovina nadšení mě vystřelí směrem k uskutečnění.

Samozřejmě, že guma skončila „někde“, marně vzpomínám, kam jsem ji vlastně uložila, protože cvičit před svátky jaksi nemělo smysl. Vidina všech svátečních dobrot byla větší, než přetahovaná s gumou. Navíc teda bude asi dosti kvalitní, protože při prvním pokusu o natažení jsem zjistila, že mi chybí svaly v rukou. Mám tam jen nějakou hmotu. Sádlo psát nebudu, protože pokud to není na kusu čerstvého krajíce chleba s cibulí, tak je to sprosté slovo. To dá rozum.

 

Naštěstí jsem si pro jistotu nedala ani novoroční předsevzetí, protože bych měla už třetí den skluz a výčitky svědomí a musela bych si říkat, že to teda zkusím příští rok znovu. Tak jsem se tak v práci dnes zasnila s velmi jasnou představou používání gumy. Nutno podotknout, že instruktážní videa jsem ještě neviděla, takže pracuji se svojí vlastní fantazií.

 

Jako pořídit si posilovací gumu byl spíš takový nápad ze zoufalství, protože už pár měsíců mě moje tělo vyřazuje z pohybu, na který jsem byla zvyklá a milovala. Tak jsem se rozhodla myslet pozitivně s tím, že je to impulz pro to, abych objevila pohyb taky jiný. A tak jsem si vybrala, takovou krásnou, modrou. Fakt teď nevím, kde vlastně ta holka modrá je. Ale jak zpívá Ondřej Hejma, modrá by měla být dobrá, tak slibuju, že ji najdu. Doma zase tolik schovek mít nemůže, tak to nebude zas tak dlouhá hra na pikanou. Důležité je, že vím, že teda doma je.

 

Původně jsem si myslela, že s ní budu trénovat – posilovat jako teda ty ruce, jsa si vědoma toho, že se mi celé paže podivně třepou. To si prostě stoupnete před zrcadlo, rozpažíte ruce, mírně ohnete v loktech směrem nahoru a zatřepete ručkama. To co uvidíte, vás opravdu nejenže zamrzí, ale taky trochu vyděsí. Jakože už??? Už je to tady??? No nebudu si nic nalhávat, guma mě už nespasí. Ale nějaký ten svalík by narůst mohl, přeci jen, vnoučata jsou těžší a těžší. No a tak jsem si řekla, že v práci za stolem můžu občas gumu popotáhnout, že mě neubude. No zatím opravdu neubylo.

 

Další taková odvážná vize byla ta, že gumu natáhnu na nohy a opět vsedě za stolem budu nožky hezky roznožovat a snožovat. Já fakt neznám ty odborné názvy cviků, jak jsem psala, neviděla jsem instruktáž. Jenže jsem si představila, že zrovna přijde zákazník a toto uvidí. Co si tak asi může pomyslet, že provádím za pracovním stolem? Navíc to kancelářské křeslo vrže tak, že by nikdo nevěřil, že pod stolem nikdo jiný než moje nohy a guma není. Nevím, kdo je blíž smrti, jestli to křeslo, anebo já. Jenže mě se třepou i nohy! Takže je třeba zapracovat i tady.

 

Další problém je ten, že když přijde zákazník a já bych musela rychle k pokladně, tak nevím, jak bych to s tou gumou praktikovala. Jako rukama jsem ji nenatáhla, takže si nejsem jistá ani nohama a jakou délku by mohl tím pádem mít můj krok. V matematice jsem byla slabá, netuším dle jakého vzorce tohle spočítat a stejně by mi to bylo k ničemu. Těch pár metrů k pokladně bych se musela posunovat jak píďalka, protože ladný krok v tom jistojistě udělat nejde a přískokem vpřed si nedovedu představit. Každopádně se moje vize rozšířila o zakopnutí o vlastní nohu a strmý držkopád k zemi, rozbitou hlavu a tratoliště krve kolem mě. Obzvlášť zvláštní by bylo ještě i to, že jsem si poslední dobou z pohodlnosti oblíbila mikinové šaty, takže by ta guma nebyla vidět. Teď ty vyvalené oči zákazníka, co babě hrabe a co tak blbě leze. No vysvětlujte někomu, že máte mezi nohama gumu. Ve vizi totiž nebylo nic o tom, že bych ji vždycky honem stáhla a pak zase natáhla.

 

Takže jsem tak nějak nabyla dojmu, že vlastně nevím, jestli to bude to pravé ořechové a jestli se nemám raději honem honem uzdravit, abych se mohla vrátit k osvědčenému. Každopádně gumu doma vyhledám a zkusím si ji třeba nějak pojmenovat, aby se mé vize zlepšily a našla jsem si k ní nějaký vztah. Myslím kladný samozřejmě. Co třeba Modrý kód po vzoru známého seriálu, abych byla jakoby blíž tomu urgentu, protože jeden nikdy neví, kdy a jak se rozmajzne na podlaze. No uvidím. Nejdříve ji teda musím najít.

 

Mimochodem, před pár dny mi přišel mail od Dominika z adresy, odkud jsem objednávala. Prý: „Ahoj Marie, zajímá mě, jestli je vše v pořádku.“  A s nabídkou pomoci mi popřál hezký den. Tak nevím, nevím, jestli on taky neviděl ty moje vize.

Autor: Marie Novotná | neděle 3.1.2021 12:12 | karma článku: 16,50 | přečteno: 662x
  • Další články autora

Marie Novotná

Noční můra

Dnes se stalo asi nemožné. Po roce léčení i druhá kontrola potvrdila že jako už konečně zdravá!!! A učím se tomu věřit.

6.12.2021 v 21:46 | Karma: 17,24 | Přečteno: 715x | Diskuse| Ostatní

Marie Novotná

Ááá, Merkur se otočil ...

Konečně! Moc se mi tomu nechtělo věřit, protože já jsem byla pořád nějaká zastavená, ale včera to tak nějak nenápadně plynule nastoupilo a doufám, že to nějakou dobu vydrží. Ba co víc, že se to zlepší. Že se zlepším já.

24.6.2021 v 10:45 | Karma: 10,29 | Přečteno: 300x | Diskuse| Ostatní

Marie Novotná

Holub na přechodu a jiná zvířátka ...

Asi začnu žít naplno nočním životem. Nabývám totiž dojmu, že je mnohem lepší, zajímavější, barvitější a takový nějaký, jak to říct, upřímnější? Čistší? Přirozený? Na nic si nehrající?

13.6.2021 v 11:27 | Karma: 15,85 | Přečteno: 285x | Diskuse| Ostatní

Marie Novotná

Dobré ráno, milá ...

Asi to nebyl dobrý nápad zpívat si tuto písničku v půl desáté večer ve sprše, ale když ona mi jaksi sama naskočila a nešla z hlavy. A to se ukázalo velmi záhy jako problém. Hlava se nastavila do nočního módu „dobré ráno, nespi“.

2.5.2021 v 8:25 | Karma: 12,63 | Přečteno: 403x | Diskuse| Osobní

Marie Novotná

Tuto noc psi spali...

Je to už dlouho, co jsem tady napsala blog „Když psi v noci nespí...“. Tehdy jsem psala, že se mi občas v životě dějí zvláštní zážitky a odkaz na blog dávám na konec tohoto, protože spolu úzce souvisí. Byť uběhlo pár těžkých let....

18.3.2021 v 14:49 | Karma: 24,79 | Přečteno: 721x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Za týden přibylo 1604 nakažených černým kašlem. Třetina jsou mladiství

29. dubna 2024  13:55

Za uplynulý týden přibylo podle údajů Státního zdravotního ústavu 1604 nakažených černým kašlem,...

Za dvacet let úspěšného vývoje Českého republiky to nepovažujeme, řekl Klaus

29. dubna 2024  11:35,  aktualizováno  13:47

Přímý přenos Exprezident Václav Klaus vystoupil silně kriticky ke dvacátému výročí vstupu České republiky do...

Skotský premiér Yousaf po roce rezignoval, doplatil na rozchod se zelenými

29. dubna 2024  13:28

Skotský premiér Humza Yousaf v pondělí oznámil rezignaci. Po ukončení koaliční spolupráce jeho...

Jak se chystá převrat. V Německu začal proces s Říšskými občany

29. dubna 2024  7:35,  aktualizováno  13:22

Z členství v teroristické organizaci a z přípravy vlastizrádného aktu se od pondělka před soudem ve...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 67
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1182x
Píšu si jen tak pro radost. Někdy vážně, někdy nevážně, s nadsázkou, prostě podle nálady.... jen tak ....

Seznam rubrik