Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Když vám gynekolog klečí u ....

Nedalo se nic dělat, problémy mě donutily dostavit se ke svému gynekologovi dřív, než bych si představovala či měla v plánu.

V uvědomění si delikátního problému, vyzbrojila jsem se pro jistotu velkou čokoládou, aby si mohl pan doktor po mém odchodu osladit život a nemusel vybíhat na ulici a křičet “tváře, tváře!”. Už sestra při telefonickém objednání byla tak trochu nesvá z mé vygooglené diagnózy. A i mně bylo divné, k čemu že jsem to ve svém věku přišla, tak ale jistota je kulomet a jednoho dne jsem hrdě vkráčela do ordinace, aby se mé obavy potvrdily, anebo vyvrátily. Měla jsem totiž v plánu přes svátky klidně spávat. Přestože za svoje dlouhé roky dávno vím, že spousta plánování je úplně k ničemu.

 

“Co mi to dáváte, vy nevidíte, jak vypadám?” přivítal mě bodrý doktor a já si pomyslela, že i kdyby tu čokoládu snědl na posezení, tak to jeho tělo možná ani nezaregistruje. Jako mohla jsem vzít chlapovi flašku, proč ne. A rovnou vlítnout do dveří a říct, tak se na to pane doktore napijeme, protože to budeme asi nejspíš oba potřebovat. Ale přiznám se, že to mě napadlo fakt až když mi činil za čokoládu.

 

Při sdělování mých problémů profesionálně nehnul ani brvou, ale asi bych nechtěla vědět, co si tak nejspíš mohl myslet. “No tak se na to podíváme paní Novotná. Lehněte si, uděláme nejdřív ultrazvuk”. Zkoumal hodně a dlouho, až už jsem toho měla vážně dost, ale zase musím uznat, že se snažil a vyšetření neodbyl. “Vypadá to všechno v pořádku, nevidím nic, co by bylo špatně, ale všiml jsem si, že vás to vyšetření docela bolelo.” Tak si pojďte ještě vyskočit na kozu, vezmeme nějaké vzorky a podívám se ještě na vás.”

 

Vyskočit na kozu znamená ztrapnit se ve své vlastní historii, protože jednak se na ni blbě skáče a ta poloha je opravdu dost potupná. No nic naplat, v padesáti nebudu dělat trapku, to dá rozum. Vzhledem k mým popisovaným problémům se potřeboval chudák podívat I vizuálně. Takže si sedl na takovou tu nízkou kulatou židli na kolečkách a přistál mi mezi nohama. Je možné, že jsem v ten moment už fakt zrudla, protože co čert nechtěl, neviděl to, co pro mě při mé slepotě bylo v 15x zvětšovacím zrcátku jasně zřetelné. “Posuňte se trochu níž”, poručil doktor a mně jen letělo hlavou, že se mu napíchnu na nos. Hrůzná představa! “No podle mě to nic není, tohle je normální vzhled sliznice, která se věkem může trošku měnit”. Jenže já debil se nedala, maje před sebou obraz z toho zvětšovacího zrcátka a tak se ptala jestli i nalevo je to ok? Doktor si povzdechl, zvedl se ze židle, odstrčil ji a se slovy no nic jdu na kolena zakleknul mezi moje nohy. V tu ránu mi letěla před očima reklama na Red Bull, jak bych okřídlená frnkla zavřeným oknem i přes žaluzie pryč. No ani v pokleku neobjevil nic z toho, co jsem popisovala. To zvětšovací zrcátko jsem radši nezmiňovala. Dosti ztěžka se zase zvedl, dostala jsem recept na něco od bolestí, které se po vyšetření ještě vystupňovaly a měla jsem si za pár dnů zavolat o výsledky.

 

Přiznám se, zcela potupně jsem opustila ordinaci a ještě teď rudnu z tohoto důsledného vyšetření, jaké jsem v mé padesátileté éře nezažila. Problém nakonec nalezen, ale úplně jiný. Dnes jsem volala kvůli objednání na kontrolu. “Á paní Novotná”, vcelku rychle se zorientovala sestra. Jméno sice běžné, nicméně v této gynekologické databázi nejspíš velmi neobvyklé.  No tak snad už bude vše v pohodě, nicméně se nejspíš posílím něčím, co mi dá pro jistotu křídla. 

 

Autor: Marie Novotná | pondělí 28.12.2020 11:15 | karma článku: 26,18 | přečteno: 1839x
  • Další články autora

Marie Novotná

Noční můra

Dnes se stalo asi nemožné. Po roce léčení i druhá kontrola potvrdila že jako už konečně zdravá!!! A učím se tomu věřit.

6.12.2021 v 21:46 | Karma: 17,24 | Přečteno: 715x | Diskuse| Ostatní

Marie Novotná

Ááá, Merkur se otočil ...

Konečně! Moc se mi tomu nechtělo věřit, protože já jsem byla pořád nějaká zastavená, ale včera to tak nějak nenápadně plynule nastoupilo a doufám, že to nějakou dobu vydrží. Ba co víc, že se to zlepší. Že se zlepším já.

24.6.2021 v 10:45 | Karma: 10,29 | Přečteno: 300x | Diskuse| Ostatní

Marie Novotná

Holub na přechodu a jiná zvířátka ...

Asi začnu žít naplno nočním životem. Nabývám totiž dojmu, že je mnohem lepší, zajímavější, barvitější a takový nějaký, jak to říct, upřímnější? Čistší? Přirozený? Na nic si nehrající?

13.6.2021 v 11:27 | Karma: 15,85 | Přečteno: 285x | Diskuse| Ostatní

Marie Novotná

Dobré ráno, milá ...

Asi to nebyl dobrý nápad zpívat si tuto písničku v půl desáté večer ve sprše, ale když ona mi jaksi sama naskočila a nešla z hlavy. A to se ukázalo velmi záhy jako problém. Hlava se nastavila do nočního módu „dobré ráno, nespi“.

2.5.2021 v 8:25 | Karma: 12,63 | Přečteno: 403x | Diskuse| Osobní

Marie Novotná

Tuto noc psi spali...

Je to už dlouho, co jsem tady napsala blog „Když psi v noci nespí...“. Tehdy jsem psala, že se mi občas v životě dějí zvláštní zážitky a odkaz na blog dávám na konec tohoto, protože spolu úzce souvisí. Byť uběhlo pár těžkých let....

18.3.2021 v 14:49 | Karma: 24,79 | Přečteno: 721x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Hromadná nehoda u letiště blokuje Pražský okruh, jedno z aut je na střeše

29. dubna 2024  16:33,  aktualizováno  17:50

Všechny složky integrovaného záchranného systému zasahují na 27. kilometru Pražského okruhu, kde...

Česko a Německo sdílí pohled na válku Ruska proti Ukrajině, řekl Pavel

29. dubna 2024  6:03,  aktualizováno  17:20

Česko a Německo podle prezidenta Petra Pavla sdílí pohled na válku Ruska proti Ukrajině, na...

Čarodějnice bez ohňů? V části Česka vydali zákaz, hrozí požáry

29. dubna 2024  15:14,  aktualizováno  17:02

Ve Středočeském kraji se od úterý nesmí zapalovat oheň, a to ani na zahradách v blízkosti lesa nebo...

Lihový boss Březina se ve vězení napravil a změnil hodnoty, tvrdí znalkyně

29. dubna 2024  16:55

Lihový boss Radek Březina, který si odpykává třináctiletý trest vězení za obří daňové podvody, se...

Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit

Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...

  • Počet článků 67
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1182x
Píšu si jen tak pro radost. Někdy vážně, někdy nevážně, s nadsázkou, prostě podle nálady.... jen tak ....

Seznam rubrik