Obstát v testu? No problem ....

19. 01. 2018 7:09:20
„Tak co? Který z těch čtyř? Kterého by sis vybrala? Který se ti líbí?“ Vysypal na mě manžel otázky přes druhý konec stolu a už ke mně otáčel notebook, abych mohla vynést ortel.

„Vyber si jednoho z těch čtyř chlapů, který je tvůj typ a já ti řeknu, jestli jsem pro tebe ten pravý.“ Ojoj, můj muž objevil jakýsi testík a teď se u toho dohádáme jak psi, protože po patnácti letech zjistíme, že si vlastně v ničem nerozumíme a že se k sobě zoufale nehodíme. Mrkla jsem s obavami na obrazovku a pojalo mě teprve zděšení.

Ze čtyř možných kandidátů, podotýkám, že kreslených, přicházel v úvahu pouze jeden. Nechtělo se mi ani za nic ukázat prstem, věděla jsem, že to bude manžel těžce rozdýchávat a hned první konflikt bude na světě, ještě, než přečte výsledky. „Hmm, nooo, víš, paradoxně, ten třetí je nejlepší. Ten se mi líbí.“ Při výběru jsem nezaváhala ani na vteřinu a test tedy pojala velmi zodpovědně, ale záchvatu smíchu jsem se nakonec neubránila. To asi proto, když jsem uviděla, jak manželovi lezou oči z důlků ven.

„Ten?! To si jako děláš prdel ne?! Tak on jako může mít vousy a já nesmím???“ „Hmm“, škytla jsem a znovu se rozesmála na celé kolo, jak se poměřuje s kresleným obrázkem. Já jsem mu totiž vousy nosit zakázala a nesnáším je na něm. Říkám mu, že mu nesluší a vypadá v nich jak vyžilý houmlesák. A teď, když si mám vybrat chlapa, byť kresleného, bez váhání ukážu na vousatého. Tak tím jsem ho docela dostala.

Jaké však bylo ve finále překvapení nás obou, když test vyšel nadmíru dobře. Nejenže jsem si vybrala toho správného muže, ale ještě se k sobě i výborně hodíme a doplňujeme se. Prostě spokojenost na obou frontách, zbraně se netasily, bílý prapor vesele zaplápolal nad našimi hlavami a muž vzal na milost i toho chudáka vousatého malovaného.

Už ani naposled neprotestoval, když jsme měli někam jít a já mu řekla, jestli by se nemohl oholit. Jindy by pronesl svoji památnou větu: „A já si myslel, že mi to sluší, moje maminka vždycky chtěla, abych si nechal vousy narůst.“ Jakooo, když jsem neměla náladu, tak tato několik let omílaná věta byla už na zabití. Ale dokud byly děti menší, nechtěla jsem z nich udělat sirotečky. No a když jsem měla náladu v normálu, tak jsem mu vysvětlila, že jeho maminka je 320 km daleko, tak ať sbalí sebe, vousy a maže se jí ukázat.

To všichni chlapi tak nenávidí holení?

Jinak je ale můj muž skvělý, protože když o něm sem tam někde něco napíšu, tak jen s klidem pronese? „Zase ze mě děláš debila?“ Tak ale on je občas docela vděčné téma, hihi. Po téměř patnácti letech soužití nemá tušení, kde hledat svoje oblečení, ale třeba trefí sám do koupelny, wc, kuchyně, ledničky a podobně. Takže to zase až tak zlé není. Na druhou stranu je nutno podotknout, že umí snad úplně všechno, takový Ferda s tou puntíkatou mašlí pod krkem. A co neumí, to se prostě naučí. A že je to všechno na milimetry, dokonalé, přesné nemusím snad ani dodávat. Kdybych ho půjčovala do ostatních domácností, musel by se naklonovat, protože by mu na to jeden život nestačil. A že si ho ženské chtějí půjčovat! No ale to zase ne, fakt nepůjčím. Jen občas. Sousedce, nebo kámošce.... Ať zase nejsem takový nelida. ;)

Na nákupy už ho taky moc neposílám, protože ač s napsaným seznamem, stejně si to přebere svojí mužskou logikou a přinese vše jinak. Když mu napíšu velkou sklenku leča, protože vím, že mají velké i malé, tak aby nemusel přemýšlet, tak stejně přinese velkou i malou, protože nevěděl, jak velkou jsem tu velkou myslela. Místo kila cibule přinese jen pět, protože mu přišlo, že je to strašně moc, takže až mi dojde, skočí pak pro další. Místo smetany v modrém kelímku přinese ve žlutém, protože se holek v obchodě zeptal, která je v tom modrém kelímku, načež se mu dostalo otázky, na co tu smetanu budu potřebovat. A tím ho odbouraly úplně, protože nevěděl. Tak řekl, že asi na omáčku. Holky mu daly tu ve žlutém kelímku, přestože na lístku jasně stálo „smetana v modrém kelímku“.

Tak ale on se mi snaží vyhovět, a ještě u toho i uvažuje! A to je přece úžasné! Už jenom proto, že ženská neví, co chce a nedá pokoj, dokud to nedostane. Takže tím vlastně předchází těžkému válečnému konfliktu v naší domácnosti.

No a protože mé psaní občas můj muž čte..... takže Josef, kdyby něco ........ ajlavjúúúú joooo???

P.S.: A když budeme příště odcházet z Lidlu a začne to výhrůžně hvízdat, tak prosím nekřič „honem pryč“. Měli jsme štěstí, tentokrát nás nechytli! :)))))

Autor: Marie Novotná | pátek 19.1.2018 7:09 | karma článku: 16.10 | přečteno: 524x

Další články blogera

Marie Novotná

Noční můra

Dnes se stalo asi nemožné. Po roce léčení i druhá kontrola potvrdila že jako už konečně zdravá!!! A učím se tomu věřit.

6.12.2021 v 21:46 | Karma článku: 17.24 | Přečteno: 713 | Diskuse

Další články z rubriky Osobní

Tereza Ledecká

I duše mohou plakat

Někdy potkáte někoho, bez koho už nedokážete žít..., a tak, když vás osud rozdělí a pak následně zase spojí, neváháte ani chviličku... (Pro Marušku... )

29.3.2024 v 11:16 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 72 |

Tereza Ledecká

IQ tykve ?

Jednou v Básnících se Štěpán Šafránek zeptal pana profesora, "Jak člověk pozná, že je blb?" Pamatujete, co mu na to odpověděl? "Chytrej člověk to nepozná nikdy, a blbci je to jedno!" Tak vám přeju, ať nikdy nedojdete poznání...

28.3.2024 v 14:15 | Karma článku: 13.66 | Přečteno: 250 |

Lucie Svobodová

Magor

Přátelé, širší rodina - každý reagoval na mé členství odlišně. Někteří na mě neustále křičeli, že jsem magor. Jiní si to pravděpodobně také mysleli, ale rozhodli se nechat si to pro sebe.

28.3.2024 v 8:59 | Karma článku: 13.69 | Přečteno: 1500 | Diskuse

Vlastík Fürst

Pravopis máš hrozný, ale piš dál!

Jaké máte vzpomínky na svá školní léta? Měli jste také svého oblíbeného učitele - učitelku? Nebo jste dokonce byli platonicky zamilovaní do vaší kantorky - kantora?

27.3.2024 v 14:30 | Karma článku: 22.66 | Přečteno: 474 | Diskuse

Tereza Ledecká

Sněžkolezkyně

My Češi jsme pověstní svými nákupními výpravami do Polska, ale věřte, že na dně Lomniczky nic nekoupíte, a ještě za to draze zaplatíte

20.3.2024 v 23:29 | Karma článku: 10.93 | Přečteno: 297 |
Počet článků 67 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1182

Píšu si jen tak pro radost. Někdy vážně, někdy nevážně, s nadsázkou, prostě podle nálady.... jen tak ....

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...