Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Probudím se zítra...

Už když jsem ráno sypala hřebíček do fazolové polévky a následně na to nalepila své čivavě na čelo modrou oválnou samolepku Chiquita z banánu, bylo jasné, že dnešní den nebude jen tak.

Evidentně by měl být nějak výjimečný. Vyrazila jsem na víkendový nákup, jenže to, co jsem chtěla jsem nepřivezla. Na tom není nic divného, daří se mi to celkem často. Ovšem většinou přivezu hromadu toho, co jsem nechtěla. Dnes mé tašky zely prázdnotou, což mi přišlo divné. Ale nehodlám věnovat přemýšlení nad touto záhadou více energie.

Dostala jsem ohromnou chuť na dobrou kávu, ale zradil mě přístroj, do hrnečku doslova vyplival půl deci voňavé tekutiny, zachrochtal a následně ztratil hlas úplně. Na první dojem to nebylo až tak špatné, protože z toho mála vznikla velmi dobrá káva. Dojem druhý, co teď? Opravář, anebo Ježíšek? Dilema se mi nedaří rozlousknout, protože prostě se mnou má hlava dnes nespolupracuje.

Sedím u pracovního stolu a bojím se něčeho dotknout. Evidentně dnes nepřináším nikomu a ničemu nic dobrého. Vůbec mi nejde práce od ruky a od hlavy už vůbec ne. Takže to vypadá na pracovní sobotu, protože dnes to nedám ani omylem. Tak jsem otevřela stránky IKEA co tam nového. Nového je to, že jsem si v hlavě sice uložila cifru za sedačku, kterou mám v plánu koupit, ovšem nevím, jak se to stalo, ta cifra v hlavě je o tři tisíce menší. A tak když už jsem v tom skvělém finančním plánování pohořela, tak ať to stojí za to. A vybrala jsem k tomu ještě koberec a peřinky. Manžel mě pochválí.

Čivava pobíhá jak malá Čikitka a evidentně zapomněla, čím jsem ji to vyšperkovala. Možná si připadá, jak princezna s hvězdou na čele a její kožíšek obarvit do odstínu myší šedi možná nebude problém. Prince nikdy v životě neměla, vystačí si s plyšovou beruškou, která má modré krovky, takže se dá předpokládat, že berušák je mužského pohlaví.

Uznala jsem, že abych se znovu dostala do formy, bude na to nejlepší fyzická práce. Ta pomáhá vždycky. Hromada nevyžehleného prádla bude to pravé, a tak jsem si všechno potřebné nachystala. Zradila mě žehlička a přestala vypouštět páru. Ano, vodu jsem do ní opravdu nalila. Sbalila jsem všechno ještě dřív, než jsem něco začala. Tohle asi bude potřebovat Ježíška o něco dřív, protože žehlička pojala potřebu i mírně připalovat.

Zobla jsem si k obědu kousek uzeného. Připadám si však jako vlk z Karkulky, dobré masíčko se v břichu proměnilo v kamení. A jak tady tak píšu, tak mi padly oči na lunární kalendář který mám na stole a je to jasné. Občas by nezaškodilo podívat se do něj hned po ránu a poslechnout dobré rady. Luna v Raku hovoří za vše a mezi jiné orgány, které jsou teď více citlivé patří i žaludek. A já mu dopřeju uzené. Proč ne. Dobře mi tak. Trávení oběda se nejspíš pěkně protáhne.

Ač je kus dne přede mnou, začínám cítit velkou únavu. Pořádně jsem nic neudělala a všechny pokusy o cokoliv dopadly docela špatně. Den pro mě začal dnes hodně brzy, vlastně byla ještě hluboká noc. Zlobí jedna lamela v posteli, díky které vypadává i druhá vedlejší. A tak jsem po druhé hodině ranní, s paličkou na maso zatloukala kolíčky, které mají všechno držet. Nechtělo se mi ležet v propadlé díře. Čikitka čivava na mě nevěřícně zírala, co to provádím. O to šťastněji se mi pak zavrtala pod peřinu a doslova začala spokojeně chrápat. K tomu jsem ovšem já už měla daleko a po pár přetočeních v posteli jsem vstala.

No a tak jsem si řekla, že když už se mi dnes tak vede, tak prostě všeho nechám a lehnu si k televizi, třeba usnu a pak bude svět veselejší. Našla jsem konečně program, který se zdál být nejméně agresivní a rozrušující, jenže není mému utrpení konec. Obrazovka začala kostičkovat, signál zmizel a čučím do černého Panasonicu, který alespoň ladí s nábytkem, když už nic jiného.

Ztrácím jakoukoliv víru v to, že dnešek existuje a rozhodla jsem se popřít dnešní den. Jdu se schovat do kouta pod deku a tiše počkám, až to přejde. Pro někoho začíná víkend, já dnešní den začínám ignorovat. A jestliže vymyslel někdo název filmu Probudím se včera, já se chci probudit zítra. Bude to o 100% lepší.

Dobrou……

 

 

Autor: Marie Novotná | pátek 21.10.2016 13:06 | karma článku: 19,80 | přečteno: 571x
  • Další články autora

Marie Novotná

Noční můra

Dnes se stalo asi nemožné. Po roce léčení i druhá kontrola potvrdila že jako už konečně zdravá!!! A učím se tomu věřit.

6.12.2021 v 21:46 | Karma: 17,24 | Přečteno: 714x | Diskuse| Ostatní

Marie Novotná

Ááá, Merkur se otočil ...

Konečně! Moc se mi tomu nechtělo věřit, protože já jsem byla pořád nějaká zastavená, ale včera to tak nějak nenápadně plynule nastoupilo a doufám, že to nějakou dobu vydrží. Ba co víc, že se to zlepší. Že se zlepším já.

24.6.2021 v 10:45 | Karma: 10,29 | Přečteno: 300x | Diskuse| Ostatní

Marie Novotná

Holub na přechodu a jiná zvířátka ...

Asi začnu žít naplno nočním životem. Nabývám totiž dojmu, že je mnohem lepší, zajímavější, barvitější a takový nějaký, jak to říct, upřímnější? Čistší? Přirozený? Na nic si nehrající?

13.6.2021 v 11:27 | Karma: 15,85 | Přečteno: 285x | Diskuse| Ostatní

Marie Novotná

Dobré ráno, milá ...

Asi to nebyl dobrý nápad zpívat si tuto písničku v půl desáté večer ve sprše, ale když ona mi jaksi sama naskočila a nešla z hlavy. A to se ukázalo velmi záhy jako problém. Hlava se nastavila do nočního módu „dobré ráno, nespi“.

2.5.2021 v 8:25 | Karma: 12,63 | Přečteno: 403x | Diskuse| Osobní

Marie Novotná

Tuto noc psi spali...

Je to už dlouho, co jsem tady napsala blog „Když psi v noci nespí...“. Tehdy jsem psala, že se mi občas v životě dějí zvláštní zážitky a odkaz na blog dávám na konec tohoto, protože spolu úzce souvisí. Byť uběhlo pár těžkých let....

18.3.2021 v 14:49 | Karma: 24,79 | Přečteno: 721x | Diskuse| Ostatní

Marie Novotná

Jak Češi zvládli první sobotu v tvrdém lockdownu???

....tohle na mě hlásal titulek ve 2:48 hodin ráno, když jsem nemohla spát a zkoušela jsem se všelijak různě uklimbat. Marně. A to jsem ani článek nečetla.

7.3.2021 v 9:02 | Karma: 14,95 | Přečteno: 633x | Diskuse| Osobní

Marie Novotná

Ti ptáci pokaždé působí jinak …

Posledně jsem tady psala, jak mě hned ráno rozčílilo nesmělé a slabounké poštěbetávání ptáčků, no a dnes pravý opak. Možná proto, že zesilují svoji intenzitu, přestávají být zalezlí a začínají pěkně laškovat s blížícím se jarem.

4.3.2021 v 11:04 | Karma: 12,20 | Přečteno: 236x | Diskuse| Ostatní

Marie Novotná

Tma a ticho mají své kouzlo

To jsem si tak dorazila brzy ráno do práce a věci, které mě měly začít naplňovat štěstím mě tak rozčílily, že jsem se i sama za sebe zastyděla. Ale potřeba tmy a ticha byla prostě v tu chvíli důležitější.

25.2.2021 v 11:23 | Karma: 10,29 | Přečteno: 307x | Diskuse| Ostatní

Marie Novotná

Fláknout sebou do lotosového květu je na …. a ožrání pouze na dobu určitou.

Opravdu nelze veřejně napsat, co patří místo teček, to bych dostala „tytyty“. Nicméně stačí spočítat tečky a bystrouš má to slovo na světě. Ti ještě bystřejší to vědí okamžitě.

17.2.2021 v 11:59 | Karma: 10,29 | Přečteno: 301x | Diskuse| Ostatní

Marie Novotná

Odchod z vlastního nouzového stavu

A zatímco naši páni politici rozhodovali o prodloužení nouzového stavu, já jsem rozhodovala sama o sobě. No ale nevím, jestli to nebude stejné jako v té vládě a zítra nebude všechno jinak.

12.2.2021 v 9:57 | Karma: 12,97 | Přečteno: 586x | Diskuse| Ostatní

Marie Novotná

Kytice a blbé kosti

Tak já nevím, co je to dnes za den. Ráno jsem psala na jedné své stránce, že bude náročný, že to tak nějak cítím v kostech. Asi fakt blbé kosti. Někdo by možná řekl intuice. Já tomu budu říkat kosti.

27.1.2021 v 15:26 | Karma: 11,79 | Přečteno: 278x | Diskuse| Ostatní

Marie Novotná

Jak jsem málem vsedě umřela… aneb M A R I E

On ten Facebook je docela nebezpečný zdroj informací, i když pominu různé fake zprávy, které jsou zaručené na základě toho, že jedna známá známé povídala. A už to frčí, už to jede.

20.1.2021 v 10:01 | Karma: 16,65 | Přečteno: 572x | Diskuse| Ostatní

Marie Novotná

Koupat se ve zmrzlé vodě, anebo vystrčit nahou zadnici?

Tak hele! Rozmáhá se nám tady takový nešvar. A já teď vůbec nevím, jestli je dobře, že vlastníkem takových nešvarů nejsem, anebo jestli to není dobře. Tak hledám odpověď, kterou možná ani nepotřebuji znát.

18.1.2021 v 11:30 | Karma: 25,52 | Přečteno: 1093x | Diskuse| Osobní

Marie Novotná

Teď už vím, že bude dobře.

Z nudy, anebo nevím z čeho, přečetla jsem si horoskop na letošní rok a na celou kancelář, ve které jsem naštěstí sama, jsem z plna hrdla zařvala óhohóóó.... až taková paráda to má být.

9.1.2021 v 9:57 | Karma: 13,26 | Přečteno: 386x | Diskuse| Osobní

Marie Novotná

Posilovací guma

Objednat si tuto cvičební pomůcku nejspíš nebylo moc moudré a už vůbec ne před Vánoci. Ale jsem ten typ, že když něco chci, včera bylo pozdě. A moje rovina nadšení mě vystřelí směrem k uskutečnění.

3.1.2021 v 12:12 | Karma: 16,50 | Přečteno: 662x | Diskuse| Osobní

Marie Novotná

Když vám gynekolog klečí u ....

Nedalo se nic dělat, problémy mě donutily dostavit se ke svému gynekologovi dřív, než bych si představovala či měla v plánu.

28.12.2020 v 11:15 | Karma: 26,18 | Přečteno: 1839x | Diskuse| Osobní

Marie Novotná

Motivační šaty III, aneb jak jsem nakonec o šaty přišla …

Ano, tak dlouho jsem se na svoje motivační šaty dívala a hubla, až jsem o šaty přišla. Trochu mě to mrzelo, byly fakt krásné. Ale zbyla mi po nich taková docela milá nostalgie, a hlavně mi zůstal můj motivační program dodnes.

21.1.2018 v 17:45 | Karma: 14,30 | Přečteno: 513x | Diskuse| Osobní

Marie Novotná

Obstát v testu? No problem ....

„Tak co? Který z těch čtyř? Kterého by sis vybrala? Který se ti líbí?“ Vysypal na mě manžel otázky přes druhý konec stolu a už ke mně otáčel notebook, abych mohla vynést ortel.

19.1.2018 v 7:09 | Karma: 16,10 | Přečteno: 524x | Diskuse| Osobní

Marie Novotná

Tři kytice a troje boty

Všude „venku“ zuří bouře ohledně prezidentských voleb, lidi na sebe hází nenávistné vulgarismy, urážky, a výkřiky..... a proč?

14.1.2018 v 15:22 | Karma: 12,66 | Přečteno: 376x | Diskuse| Osobní

Marie Novotná

Letní romantika

...... Lase se dlouze zadíval na Lindu a něžně ji políbil. „Jak jsem mohl bez tebe žít? Proč jsi tenkrát utekla a zmizela jsi se někde ve světě? Tolik času jsme ztratili, nestihl jsem ti to tenkrát vůbec vysvětlit.“.......

8.8.2017 v 13:57 | Karma: 15,24 | Přečteno: 442x | Diskuse| Společnost
  • Počet článků 67
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1182x
Píšu si jen tak pro radost. Někdy vážně, někdy nevážně, s nadsázkou, prostě podle nálady.... jen tak ....

Seznam rubrik